HÄNT I VECKA 8

Under vecka 8 har vi lite bilder från "Bergsturen"  och "Bergsvandringen", vackra vyer och fantastisk natur.

Under fredagens cafékväll berättade Tord Jägerskog om "Dietrich Bonhoeffer", präst, motståndsman och martyr. Född  4 februari 1906 och avrättad i koncentrationsläger i Flossenbürg den 9 april 1945.

Lördagarna börjar vi med fika och roliga historier som Arne Johansson levererar inför stundande dragning av  lotter och därefter cafékvällens program som  Carl-Olov Hultby  svarade för,  " Med bibel och gitarr".

Söndagens gudstjänst under ledning av Carl-Olov Hultby, Krister Wos Andersson håll i predikan, därtill sång med vår välsjungande  kvartett´ bestående av: Marina Lönnquist, Åsa  och Carl-Olov Hultby och Göran Klemetz. Leif Persson spelade trumpet och  ackompanerade Göran K  och i söndags spelade  även  Britt Hilmersson  dragspel. Stefan Lönnquist ansvarar för  ljudet både i kyrkan och i caféet.