Teamledare möts

Onsdagkvällen den 6 mars blev en go´ kväll med gästande musiker och en intervju med teamledaren från Las Americas, Rhode Green. James Hollingworth, känd för sina underfundiga barnsånger t.ex. "Älgarna demonstrerar" och "Hur ska jag kunna ta med över vägen", sjöng och  presentera några av sina sånger. Han ackompanjerades av Torbjörn Frisk.            De två teamledarna på Teneriffa, Rhode Green och Marianne Andréas  kom sedan att föra ett samtal om livet, Gud och kallelsen. Det bjöds sedan på ett gott samkväm. På torsdagen var det teamledarsamling för samtliga fem Turistkyrkor på Gran Canaria och Teneriffa. Där deltog förutom Marianne och Rhode också Nisse Bergman, Las Palmas, Krister Wos Andersson, Playa del Ingles och Evy och Terje Martinsen, Puerto Rico. Samrådsmötet leddes av ordförande Lars-Ivar Nilsson.