Säsongsavslutning

Söndagen den 27 mars var det dags för säsongsavslutning. Det var också avslut för teamet som jobbat tillsammans de senaste åren. Det blev små glimtar från åren som varit, roliga episoder som när husmor satte degen och sedan somnade på sin post. Vad hände med degen? En innerlig gudstjänst med temat "Hoppet som bär". Tord Hägglund berättade hur han arbetat med översättningen av sången "You lift me up".  Gud har varit med i det som varit och finns med i det som kommer. Teamet tackar för all support, all vänskap. all medverkan av gäster, kaffe och bönor, gåvor och förböner mm under åren som gått. Vi tackar särskilt Carola Parde Hernander som varit vår språkhjälp och har tillsyn till kyrkan, tillsammans med vaktmästare Lasse Larsson, under sommarne. Till hösten öppnas grindarna på nytt till Turistkyrkans vackra kyrkolokal och uteplats. Välkomna åter i oktober och TACK för fortsatt stöd till Turistkyrkans arbete. Gåvor till arbetet tas tacksamt emot. Ange "Puerto de la Cruz- stöd" när du använder bankkonto BG 5163-8062 eller swishkonto 123 648 36 48.