HÄNT I VECKA 2, 2019

Andra delen av säsongen började den 6 januari med en gudstjänst i Templo Ecumenico med Gert Nilsson som  predikant, för musik stod Ullabritt  Garvare som även bistår oss som pianist-

Under tisdagens "Bibelstund" kunde vi höra Gert Nilsson, han kommer även ta hand om två  kommande "Bibelstunder" i Café Träffpunkten. Kvällens, "Hela kyrkan sjunger" hade vi Karl Sörensen från Puerto Rico som pianist.

Fredagens cafékväll, "Nyfiken på Kerstin och Kjell från El Tablero" ett nytt sätt att lära känna intressanta människor. Under lördagen gästades vi av Eva och Alvar Berg Almqvist och Nisse Bergman från Las Palmas, sång, musik och berättelser var kvällens underhållning.

Veckan avslutades med gudstjänst, där Stig Jirenius  stod för predikan och sång tillsammans med fru Annika. Vi hörde även  kantor, Stefan Lönnqvist sjunga och spela orgel.